Currently Playing:  Control Machete – Si SeƱor


Gluttonyan inordinate desire to consume more than that which one requires.


Hmm, so I had the second part of my english exam today, i finished my lab which involved lighting up a green light after a sequence of buttons were pushed, had some fun with water balloons, played some football, had some a good amount of seafood at Buffet Palace, and managed to have a decent time today.


Wow, I need to sleep.  I have definitely gotta rest this weekend.  I have a big test day on Thursday…  tests in EE 313, EE 319k, and EE322c.  Fantastic.  And the remaining FSA officer elections got bumped to wednesday…  Congrats to Rico, Joe, Elaine, and Janie for making it to office!  Don’t forget to vote Frank for treasurer!  At times I think that the speech is what is gonna rock the vote, I think most people already have their mind set on who they’re voting for regardless of how good the speech is.  But still, it doesn’t hurt to give a good speech.


Oh, I got some more stuff to promote Lollapalooza..  Stickers and temporary tatoos.  Cool stuff… The lineup includes: Jane’s Addiction, Incubus, Queens of the Stone Age, Audioslave, Jurassic 5, The Donnas, and OH SHIT A Perfect Circle.  Damn, that’s the only reason I’d go to Lollapalooza.  To see A Perfect Circle…  Man, you cannot get fucking better than them.  When me, Justin, Albert, and Aaron drove up to Albuquerque during Senior year to watch them, I couldn’t have asked for a better atmosphere during the concert.  The concert took place in this auditorium that probably seated a little more than a thousand people…  Fluffy seats and everything…  EVERY SEAT in the house was a good seat.  i just thought it was so great because most concerts I’ve seen are so fuckin wild….I mean at this thing, you could actually pay attention to the music and appreciate it instead of having to worry if some 300 pound fucker is gonna crowdsurf over your head.  OH MAN, I definitely gotta find people to go to this thing with.  It’s gonna be on August 9…. FUCK!  I think that’s our Camp Texas Workday…gay.


Aight, i’m going to sleep fo real.

Currently Playing: Frederic Chopin – Funeral March

Aight, what made me feel all homesick again right now? I wanna go back home and walk over to Juarez and get drunk with all my old buddies..a lot who I haven’t seen since Christmas. I forgot who told me that you get over your old high school friends, but nahh… We’re never splitting ways.


Crystal, Luis, Julia, Rene, April, Edna, and Me on a Monday night at Reno’s..


Justin and Albert


Me and Pilar

Ohhhh…can’t wait till the summer… I hope I’m going home.. 

Did anyone watch Dismissed earlier on MTV??   Venessa Sierra was on!  Yay, and she wasn’t a slut like the rest of the girls on that show!  J/k..  She didn’t pick the snob which was good..  Way to represent El Paso…  Everyone found it hard to beleive when Jordn made the show….now Venessa…crazy. 

Aight, I’ve got a test in like 6 hours… Gotta try and get some sleep. 

Currently Playing:  Happy Happy Joy Joy


I’ll teach you to be happy!
I’ll teach your grandmother to suck eggs!
-Ren and Stimpy

Man, I just got fucked in the ass…hard.  I hate my fucking English class…  The prof is so damn tough.. Ugh, I can’t believe I’m just looking to pass this class.  My GPA cannot take this beating any longer.

Currently Playing: Pat Green – Carry On


Oof, I suffered a slight concussion earlier at the IM fields..  I went out for a long pass, caught it, and landed on my back…  upon impact, my head whipped back and hit the ground…  hard.  I saw like this blue flash of light…it was not cool..i was like holding my head in pain.. I got up okay but there were like a million things running through my head.  I had all these flashbacks all in one…it was weird..  I couldn’t think straight.  I was frustrated for some reason…I had like no sense of time…  Like things that happened yesterday seem like they happened ealier today…and crap like that…Err… I have a test to study for.  I guess I’m okay now but that was kinda scary. 

Currently Playing: lostprophets – The Fake Sound of Progress


Yeah, so I went to Gregory Gym earlier to get some info about track intramurals… lol, I don’t think I’m gonna do ’em… The meet is next Monday and I haven’t had any sort of physical activity since that Sunday during Goodphil… maybe if I had like another month to train every day…yeah.. But damn, it’s just too hard to fit that in to my schedule of school, cooking, eating, reading Xangas, and sleeping. I’ll probably go on Monday just to check it out for a while… just so I get a better idea for next year. But yeah, i’m outta shape. It took me a little more than two months to get into condition for Goodphil…and right now I’ve only got uhh.. 6 days. Next year. Next year.


So I’ve realized that I’ve got 3 EE tests next Thursday. I’ve really gotta study this weekend. I’ve got a American Lit exam tomorrow and I have no idea how I’m gonna do. I seriously can’t write for shit. During high school I thought I had a decent writing capability… I guess it’s all this math and shit that’s totally gotten me out of it. I’ve been averaging B- and C+ on the past few Essay exams. a C indicates that I am competent and able to answer the qeustion. To achieve a higher grade, I’m supposed to think contextually and go beyond spitting out facts and crap. This is exactly why I’m doing Engineering. Yeah, I definitely am not down with this Liberal Arts bullshit.


Aight, so I’m outta here to see if i can learn anything from this test review…I’m out.

Currently Playing – Linkin Park – Faint (I love the violin in the background)

I don’t know what’s up but my mom’s been calling me up like every day for the past week. She calls me and tells me the same thing that she tells me over AIM the previous night. That’s right, my mom IMs me. How many of you can say the same, huh?

Who the fuck is Killer Mike?  jacking KoRn’s A.D.I.D.A.S…  if you’re gonna take something from another artist, at least make the song good…geez.

Currently Playing:  Audioslave – Like a Stone, No Doubt – Running, The Champs – Tequila


K, I think I need to recap on this past weekend.  I didn’t end up going to Fajitafest on Friday…  By the time I got out of my Camp Texas meeting it was already like 5:30 and there was traffic on the freeway.  There was no way I was gonna make it to Zilker Park and then make it to the 7:00 Silk Mangos show…


So yeah, I just sat around here at the apartment thinking that the show wasn’t gonna start on time but yeah, I was wrong…  I still had to pick up April Grace cuz she said she wanted to watch the show.


So the BIG SHOW was pretty big..  I liked it alot…there was a good balance between serious and funny.  Not too long ago after our Opressionfest thing at A&M, I talked to Heidi about how after last year’s show I kinda thought that the shock value on the opression thing kinda went overboard to where non-asian people were getting the idea that us asians were angry about these incidents of injustice..  Like I kinda said about the conference at A&M, it’s good to recognize that there are occurrences of racism and injustice towards Asians, but let’s move on and focus on the positive aspects of Asian culture.  I just think that the Silk Mangos are a huge voice for the asian american community at UT…and yeah..  getting a positive message out is always good.  So anyway, when I was watching the show, I was like wondering if my input had an effect on the show…  I think it kinda did.


Man, some people were just acting stupid duing the show..  Ya know, making FSA look bad.  I laughed when I heard Margaret go “Shut up albo!”..  Hehe.


Anyway, I took April home down to Riverside afterwards..I asked if she wanted to hang with the rest of us after the show but she doesn’t feel too comfortable around FSA..  I pushed her a lot last semester to get involved in FSA but she didn’t budge.  I don’t know how you can not want to get involved in FSA..


Right, so I drove up to 303 where we drank it up…  I was begging to get piss drunk cuz i hadn’t felt like that in so long.  And that I did.  I had nothing to eat the whole day so I was gone pretty quick.  I remember doing that pee-wee herman dance to “Tequila”.  I passed out while watching Jackass and woke up when I guess everyone had left to Sixth street..  all the minors were left behind..hehe.  Yeah, so I was puking hardcore..  that’s what happens when you lay down.  it’s all good.  Good times.


Okay, so next day was the Texas Relays.  Xerx cancelled on me and so did Janie…  So thankfully Larae was still down..  Dang, talk about a ton of black people…  It was like that last year.  It was pretty tight… I love track…  Some guy had run a 9.92 100m..i forgot from where..  and during the 4×400 these high school girls were posting like 55 splits on each leg..  dang.  It’s just amazing to see how built some of these athletes were.  I can talk about this forever, but I’ll move on.


I went back down south to pick up Jae so we could head to Fuddrucker’s for Edita’s birthday..  Good eating…then we headed back to 303 for some cake..  We turned on the Kansas game and Marquette got whooped.  We watched the Texas game at Rob’s and yeah, it sucks that we lost.  I wanted to punch that smile off of Carmelo Anthony’s face.  Oh yeah, a ton of people were hooked on TextTwist on Yahoo.  I tried playing it on my own earlier and it’s a lot harder.  Heh.  Oh I was so annoyed by a particular person who needs to think before he speaks.  Just some of the comments made were so uncalled for.


Umm..yeah, so today was really uneventful… I went to St. Austin’s for church at 11:30..  and for all of today I didnt’ do much… I watched the Women’s game and that loss was even harder to deal with…  Grr, they coulda had that damn game.  Oh yeah, I cooked some beef broccoli… I had to start using up all the food in the fridge before it goes bad.  Aight, fuck, this blog was so long.  I’m out.